Nasza firma posiada wiedzę oraz najnowsze i najbardziej zaawansowane narzędzia do odczytu i programowania sterowników silników ECU oraz automatycznych skrzyń biegów TCU , modułów komfortu BCM i innych poprzez gniazdo diagnostyczne OBD lub Bench Mode, który w większości przypadków pozwala na pełne skopiowanie sterowników bez konieczności ich otwierania , oraz nie ma konieczności uczenia immobiliser-a i innych modułów. Ponadto oferujemy naprawę  sterowników, kodowanie, klonowanie-kopiowanie łącznie ze zmianą obszarów OTP, odczyt z mechanicznie uszkodzonych sterowników bezpośrednio z pamięci Eeprom, internal / external flash i procesora, w przypadku braku możliwości odczytu, przygotowanie oprogramowania zgodnie z numerem VIN i numerem/kodem silnik i sterownika oraz dopasowanie do kluczyka. To unikalne rozwiązanie dla mechatroniki. 

Oferujemy profesjonalna diagnostykę przy użyciu najnowszych urządzenia diagnostycznych, takich jak diagnoskopy, oscyloskopy i generatory sygnałów, a w wielu przypadkach dostęp do dokumentacji technicznej, aby prawidłowo zdiagnozować uszkodzone elementy i nie zgadywać - co jest uszkodzone. Mamy także urządzenia do adaptacji, kodowania i legalnej aktualizacji oprogramowania sterowników oraz kodowania kluczy w różnych typach sterowników znajdujących się w pojazdach oraz diagnostyki sieci CAN.

W trudnych przypadkach diagnostycznych warto sprawdzić czy oprogramowanie jest oryginalne. Oferujemy wgrywanie programów seryjnych (nie modyfikowanych przewidzianych przez producenta samochodu) do sterownika silnika - ECU i sterownika automatycznych skrzyni biegów TCU, co obecnie gwarantuje poprawną diagnostykę i znalezienie problemu. Niestety w dzisiejszych czasach coraz więcej samochodów ma zmodyfikowane oprogramowanie silnika lub skrzyni biegów - które ma błędy (niedoświadczonych tunerów) lub numery błędów są po prostu usuwane z oprogramowania sterownika, aby ukryć problem np. do sprzedaż samochodów przez nie uczciwych sprzedawców lub aby przejść przegląd techniczny. Diagnostyka takiego pojazdu jest niezwykle trudna, czasem niemożliwa.

Posiadamy również doświadczenie i sprzęt diagnostyczny do napraw instalacji LPG, m.in. Stag KME, BRC i inne. Chodzi głównie o naprawy po nieprawidłowym montażu instalacji elektrycznej pojazdu lub uszkodzenia spowodowane instalacją LPG. Możemy również modyfikować mapy w sterowniku silnika z naciskiem na LPG. Zarówno dla benzyny z LPG jak i diesla z LPG.

Oferujemy pomiar mocy, momentu oraz przyśpieszenia na najnowszej hamowni drogowej, która gwarantuje realny pomiar. Szczególnie w mocniejszych autach to jedyny realny pomiar, nie do odwzorowania na hamowniach stacjonarnych. Zalecamy pomiary zarówno po Tuningu jak i pojazdów seryjnych by sprawdzić ich realny stan.

Wiele usług  jesteśmy wykonać mobilnie u klienta: chiptunig , pomiar mocy, diagnostyka, klonowanie sterowników, zakup kontrolowany pojazdu.

Używamy tylko oryginalnego oprogramowania z licencją i wsparciem technicznym, wszystkie nasze urządzenia posiadają aktualną konserwację i kalibrację. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu i rozległej wiedzy w zakresie modyfikacji i rozwoju oprogramowania dla sektora motoryzacyjnego oraz ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży automotive jesteśmy w stanie pomóc w wielu problemach. Nasze usługi opieramy na połączeniu naszego doświadczenia i wiedzy oraz pomocy naszych firm partnerskich. Na pewno są rzeczy, o których nie wiemy i nigdy tego nie robiliśmy, właśnie takich przypadkach wspieramy się znajomymi i współpracującymi z nami firmami, aby zapewnić Ci 100% satysfakcji. 

Zapraszamy warsztaty samochodowe do współpracy w zakresie modyfikacji, programowania, naprawy i kopiowania sterowników silników i skrzyń biegów oraz profesjonalnej diagnostyki.

Najnowsze i najbardziej kompleksowe urządzenie do odczytu i programowania DFOX SLAVE START od 1900 Euro.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Masz pytania?

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od 7:00 do 18:00